NEVERLAND
Diary About Links
Welcome Strangers !
Welcome strangers ! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :)

hm...
Friday, 14 October 2011 | 16:00 | 0 comments

lma2 aku da jdi x tau da nk cita apa... haha.. tu la galak sngt p wat.. hm... haaa... nie aku nnk ceta neh.. ampa x mau bca bleh blah.. haha... nk ceta psai apa agy psai dya lhaa... haha... azeera nie btoi2 syg aku ka apa erk??? hm... awat aku asa mcm aku nie dpermaen kan.. haih.. ckop laaa.. aku x mo dpermaen kan lgi.. da serik aku.. aku tnya dya btoi ka dya syg aku.. dya kta ya laa dya syg aku sngt2.. hm.. ok aku caya.. juz tu kdg2 jea.. aku asa cmna ntah.. aku nie pown btoi ka aku syg dya erk?? hm.. tpi smenjak dua mnjak aku kapel ngan dya neh tros aty aku asa len.. sbb dya la aku dpt brhnti isap okok sbb dya la pangai aku brubah bnyk agy lah prkara sbb dya.. hm... aku asa aku nie da jtuh cnta erk at dya.. hm.. tpi aku x penah asa syg dya at aku.. bla aku kuaq ngan dya kan.. aku asa epy sngt2.. aku asa dunia nie aku yg pnya... tpi kan bla aku kuaq ngan dya ada2 saja dya wat aku jeles.. tpi x pa la aku sbaq ja lah.. nk wat cmna en.. stg dya kta aku nie kongkong dya plak.. so better aku shut my mouth.. kan sng.. tpi kalo aku msg ngan dya ada jgk la dya tnya aku ada dak dya wat bgi aku jeles.. hm.. ptot ka aku gtau??? please tell me my frenzz... i really2 need your answer... hm.. bla dya tnya cmtu aku juz kta x da pa pown.. then aku tnya la blek ada x aku wat dya jeles.. hm.. n dya kta ada.. aku tnya la paa kan pstu dya pown ceta laa..(ok.. b mntx maaf sngt2 at bby k.. i will try untk x bgi bby jeles da k.. i love u sngt2..) eh apa neh.. haha.. ok smbong blek.. haha.. hm.. aku x ley la nk bkak fb dya.. kalo aku bkak msti da yg aku jeles.. hm.. tpi tu laa ati aku nie trasa2 mcm nk bkak fb dya.. so aku bkak lah.. hm... yg x jeles sja laa aku bkak fb dya neh... x pa lah biaq lah asal dya gmbira n then dya syg at aku.. yg tuh pown da ckop bgi aku untk dya bgi aku.. hm.. k lah.. nnti aku ceta len kalo aku ajin lah.. bgi spa2 yg baca neh thnx nah sbb mau bca apa yg aku luahkan dri hati aku.. heh.. ayt jiwang da plak.. huhu.. :P k lah bye.. AKU SAYANG AZEERA SORANG SAHAJA..!!!

« Older posts | Newer posts»